SM, és életünk...

SM, és életünk...

Eszembe juttatta...

2018. augusztus 19. - AndyNessz

Hogy nem mehetek bele olyan kompromisszumokba, hogy önállóan  használható akadálymentes rámpa helyett egy darab korlát a falra tegye biztonságosabbá segítséggel a lakásba való fel, és lejutást, csak hogy ne kelljen építési engedélyt kérni, és köröket futni az önkormányzatnál. Jogom, illetve jogunk van ahhoz, mint bármely más lakónak, ha olyan kedvem van, vagy megbeszélt időpontom kimenjek a házból egyedül önállóan mindenféle segítségkérés nélkül nem kiszolgáltatva magamat a ház lakóinak.

Hónapokkal ezelőtt amikor kipróbáltam egy kerekesszéket, egyértelműen kiderült, hogy a ház előtti rámpa csak kirakat, és mozgássérültek számára önállóan nem használható...Akkor írtam egy levelet az önkormányzatnak megbeszélést követően, és csatoltam a leszázalékolásról szóló határozat másolatát...Hetekig vártam valami válaszra, majd közölték velem, hogy a ház oldalában is van egy kevésbé meredek rámpa amit biztosan tudok használni...Ez csak időhúzásra volt jó, mert amikor ki akartam próbálni bentről-kifelé az ajtón sem jutottam ki a rámpához, mert szűk volt a hely.

Ezután ismét kipróbáltuk a ház előttit , kb. 3 perc alatt föl, és le gurultam, kapaszkodtam a korlátba, és jelentem túléltük...Parás gyenge nő tolt engem a kezdő kerekesszékest... Élmény volt, izgi volt,de mindenképp jogom van önállóan közlekedni, kenegessék a hajukra korlátot, ezét jövő héten tájékozódom, és ha kell, irány az önkormányzat.Nem adom fel, amíg nem tudok egyedül kimenni a házból.

A bejegyzés trackback címe:

https://2017sm.blog.hu/api/trackback/id/tr5714189595

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása